REKLAMA I MARKETING INTERNETOWY

REKLAMA I MARKETING INTERNETOWY

Jak skutecznie i efektywnie promować swoją stronę i firmę w internecie.

NOWE TECHNOLOGIE, KOMPUTERY I URZĄDZENIA

NOWE TECHNOLOGIE, KOMPUTERY I URZĄDZENIA

Sprzęt komputerowy, telefony i najnowsze gadżety dostępne na rynku.

STRONY I SKLEPY INTERNETOWE

STRONY I SKLEPY INTERNETOWE

Prezentacje i opisy stron i sklepów internetowych wartych odwiedzenia.

DESIGN I PROJEKTY GRAFICZNE

DESIGN I PROJEKTY GRAFICZNE

Zagadnienia dotyczące grafiki i animacji stosowane przy współczesnych projektach.

ROZWIĄZANIA I PORADY DLA FIRM

ROZWIĄZANIA I PORADY DLA FIRM

Wartościowe i ciekawe publikacje dotyczące branży biznesu i nowoczesnych rozwiązań dla firm.

 

MARKETING I REKLAMA

marketing-reklama

Dziś bez reklamy trudno osiągnąć sukces. Każda działalność musi być dobrze widoczna. W internecie, na ulicy, odpowiednio oznaczona musi być siedziba firmy, jej auta firmowe czy gadżety. To wpływa na rozpoznawalność marki. Pierwszym etapem reklamy jest marketing internetowy. Ważna jest odpowiednio zaprojektowana, funkcjonalna strona internetowa. To od  niej zależy, czy potencjalny klient zdecyduje się skorzystać z oferty. Nie może być ona więc przeładowana zbędną treścią, musi na niej być widoczne tylko to, co jest naprawdę ważne.

Z tego też powodu ogromnie ważne jest projektowanie loga, tak, by było łatwe do zapamiętania, kojarzyło się z profilem działalności a także, by było w pełni oryginalne. Jeżeli coś jest podobne do loga innej firmy, nigdy nie będzie budziło pozytywnych skojarzeń a w dodatku będzie bardziej identyfikowane z tą drugą firmą, szczególnie, jeśli jest ona lepiej reklamowana.

Kolejną sprawą w budowaniu wizerunku a więc i reklamy firmy jest to, by zadbać o wydrukowanie materiałów reklamowych. Druk wizytówek, plakatów czy ulotek to obecnie jest po prostu podstawa. Wizytówka powinna być ciekawa, przyciągająca uwagę, tak, by potencjalnych klient miał ochotę nosić ją w portfelu. Warto w tym momencie się zastanowić, ile my sami wyrzucamy wizytówek różnych firm do kosza bo są nijakie, mało przekonujące. Ile ulotek spotyka ten sam los, bo niczym nas nie zaskakują. Dziś trzeba iść pod prąd, wysilić się na oryginalność i zaskoczyć potencjalnych klientów czymś zupełnie nowym. Jeżeli Twoja firma będzie reklamowana w podobny sposób jak konkurencja, zleje się z tłem i wciąż będzie miała taki sam obrót, jak przed inwestycją w reklamę.

© 2015, admin. Wszelkie prawa zastrzeżone.